Hoe werkt het bestellen?
Bestellen gaat heel eenvoudig via de volgende stappen:
- Kies je parfum en plaats deze in je winkelwagen. Je kunt het aantal dat je wilt bestellen eenvoudig in de winkelwagen aanpassen. Ook kun je een verkeerde gekozen product eenvoudig met één klik uit je winkelwagen verwijderen.
- In je winkelwagen klik op de knop ‘Doorgaan met afrekenen’. In een aantal duidelijke stappen wordt je door het afrekenen geleid.
- Vul het factuuradres in. We gebruiken het factuuradres voor de tenaamstelling van de factuur. Indien het afleveradres identiek aan het factuuradres is hoef je geen afleveradres in te vullen.
- Kies je bank waarmee je de iDeal betaling wilt voldoen. En ga akkoord met onze algemene voorwaarden.
- Controleer en bevestig je bestelling! Controleer nog eens wat je allemaal hebt ingevoerd. Als er iets verkeerd is corrigeer je dit. Daarna maak je je bestelling definitief door op de knop ‘Bestelling plaatsen’ te klikken.
- Om de bestelling te betalen, wordt je doorgeleid naar de iDeal pagina van je bank. Bij een succesvolle betaling keer je terug naar onze website en ontvang je een bevestiging van je bestelling per e-mailbericht.
- Zodra je bestelling is aangeboden bij PostNL ontvang je per e-mailbericht een track & trace code om je bestelling te volgen.
Levertijd
Omdat wij geen grote aantallen hanteren van de producten streven we ernaar om de producten binnen 2 werkdagen te leveren. Echter zijn we ten alle tijden afhankelijk van de transporteur die het pakketje komt afleveren.
Verzendkosten
De verzendkosten bedragen €6,95. Bij bestellingen boven de €50,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening en betaal je dus geen verzendkosten.
Wij verzenden je bestelling met PostNL. Je ontvangt een track & trace code zodra je bestelling door ons is aangeboden bij PostNL.
Betalingsmogelijkheden
Je kunt je bestelling veilig betalen, via je eigen bank, met iDeal. Je rekent dan af binnen jouw vertrouwde internet-bankieromgeving. Bij het betalen ten alle tijden controleren of de verbinding veilig is ( HTTPS ) het groende slotje.
Retourneren
Zodra je bij ons online besteld heb je recht op een eerlijk en goed product.
Is er iets mis met de bestelling; beschadigd of de verkeerde geleverd? Dan kun je deze aan ons retourneren. Wij zorgen dat je een vervangend product toegestuurd krijgt. of je aankoop bedrag retour. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening.
Wil je je bestelling retourneren? Neem dan vooraf contact met ons op via het contact formulier.
Overige vragen
Heb je vragen over onze parfum, het bestel proces of wil je partner worden van Cliff Vintage? Neem dan contact met ons op via het contact formulier.